Ny dag, ny kurs och nya möjligheter

Det är måndag och vi har haft introduktion till vår nya kurs, projektledning.
Verkar som det kommer bli en kul kurs och jag hoppas den kommer att vara lika bra som vi alla tror.
Fredagen blev en lång natt med full fart. Club Sockerbeat väntade och förväntningarna var höga. Det blev en kul kväll som sprang förbi i en väldig takt.
Det kändes även på lördagen.. Kvällen räddades dock av att mamma kom på besök och tog hand om mig och bror. Det var välbehövligt eftersom vi båda hade tenta veckor förra veckan.
Hela helgen bestod i att ta det lugnt, kolla melodifestivalen och bevaka OS.
Jag får uppdatera senare, nu ska jag iväg på yoga.
Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0