Off to Göteborg!

Då var det dags...
Jag sitter här med mitt talkort och en kopp te och går igenom mina stödpunkter för presentationen idag.
Vi har redovisningen 8.15 och kl 9 hämtar taxin mig på skolan och sen är det ut till flygplatsen som gäller.
Jag hinner troligtvis precis äta lunch i Stockholm innan nästa plan till Göteborg lyfter.
Väl framme i Göteborg är det bara att åka direkt till rummet jag ska bo i och sen iväg till mässan och jobba hela dagen och kvällen.
Tur att jag precis hann stryka skjortorna i natt =)
Min chef sa att det skulle finnas internet på rummet så jag förutsätter att jag kommer kunna hålla er uppdaterade om vad Göteborg har att erbjuda under kommande 10 dagar.
Nu måste jag göra mig klar för dagen.
Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0