Stammis i Lindellcaféet

Det är inte helt okej att jag på grund av intensiva pluggveckor sedan jag kom tillbaka till Umeå har spenderat det mesta av min tid i Lindell.
Jag känner igen allt för många ansikten och började undra vad alla gör där hela tiden men insåg att det var en ganska dum fråga eftersom jag själv är där precis lika mycket.
Tack och lov för Starbucksmuggen i dessa lägen =)
Jaja nog med mitt flumprat, idag har vi pluggat hela dagen och jag kom hem strax efter 7 och lekte med Gucci och nu är det bara upp med boken igen då vi har en del att läsa.
Med andra ord händer det inte mycket annat i mitt liv just nu än skola. På fredag morgon åker jag dock till Göteborg för mässan där så det är dags damma av säljtaktiken och läsa på alla detaljer igen.
Det ska bli riktigt kul denna mässa då alla mina kollegor säger att detta ska vara den roligaste mässan av alla vi är på. Så förväntningarna är höga =)
Nu ska jag återgå till Jobber & Fhay...
Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0