Back from Gambia

I går kom vi hem från Gambia och vi har haft en underbar vecka. 
Detta var en resa jag sent kommer att glömma och vi fick vara med om saker jag bara trodde att jag skulle drömma om. Vi har fått uppleva livet hos en Gambiansk familj och fått vänner för livet. 
Jag har fortfarande inte hunnit smälta allt vi upplevt och det känns som en dröm.
En annan rolig sak jag kan tillägga är att jag för tillfället har svart hår och fullt med flätor och helt ärligt om jag hade mörkare hudton skulle jag se ut som en afrikan. No kidding!
Vad gör man inte för välgörenhet?
Jag måste dock boka tid hos frisören för att få ur dessa flätor för de sitter verkligen fast. Jag trodde att jag fått botox i ansiktet efteråt för det spände så mycket i huvudet. 
Jag ska lägga upp en bild på kreationen senare men nu ska jag kila iväg och hämta Petra. 
Later...
Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0