Beroendet är ett faktum

Jag sitter och pluggar nu igen. Jag hann med en sväng till gymmet idag också och det blev mer dans idag.
Aroebicdance var på schemat och det var riktigt kul. Jag och Johanna körde sedan vidare med lite träning på gymmet och jag har redan träningsvärk.
Hur som helst, jag ska läsa klart ett kapitel innan det blir sovdags men det enda jag gör är att läsa två meningar och sen tar en Läkerol, läser två meningar och tar en till Läkerol.
Egentligen borde jag skylla på Navigare för det är på båtmässorna som vi missbrukar Läkerolen som mest men jag har tydligen dragit med mig beroendet hem vilket Navigare inte kan stå för.
Detta måste få ett slut!!! Tror dock inte det kommer att få det inom snar framtid då det är dags för en 10 dagars mässa i Göteborg från och med nästa fredag.
Men men jag ska försöka... :)
Wish me luck...
Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0