Foundations of marketing

Idag började kursen jag sett fram emot väldigt mycket, nämligen marknadsföringen.
Känns riktigt kul faktiskt och bra lärare so far. Jag har spenderat hela eftermiddagen och ändrat och uppdaterat mitt cv men nu är det dags att hugga in i marknadsföringsboken.
By the way, filmen igår...oj oj oj!
BRA film med väldigt trovärdiga scener. Jag blev lite illamående på slutet efter blod och allt som visats på duken, men filmen som helhet var väldigt bra tycker jag.
Har du inte sett den, så gör det.
Jag ska se till att läsa boken vi något tillfälle också då jag fått förklarat för mig att den är väldigt mycket mer detaljerad så det är bara att göra när jag har tid.
Nu måste jag återgå till studierna.
Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0