From Blonde To Reggae To Fluffy...

Oh My God säger jag bara...
Idag har Magda den lilla ängeln hjälpt mig att ta ur alla mina flätor. Det tog drygt två och en halv timme och det var inte lite löshår som gick åt för de där flätorna kan jag tala om.
Jag har nu tillbaka min blonda färg även om jag precis började vänja mig vid svart hår så känns det lite skönt att nu vara blond igen. Hårets utformning har dock gått från flätor till AFRO.
Look for your self:
Det började såhär
Och blev sedan såhär
Och slutade till sist såhär
Som sagt, afro... :)
Nu ska jag sova, hörs i morgon.
Toodles!

Kommentarer
Postat av: yoar

vad pluggar du för nåt egentligen? Verkar ju rätt slappt.

2010-01-13 @ 01:35:32
Postat av: Maddie

Media och kommunikation...nja det är ju inte överdrivet stressigt om jag ska vara ärlig. Det går lite i perioder..

2010-01-14 @ 18:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0