Greekstyle

Igår körde vi grekisk middag jag och Afrodite. Väldigt gott måste jag säga.
Vi gled sedan vidare till Allstar för ett glas vin och åkte sedan vidare hem till mig och hade en lång natt med många djupa diskussioner :)
Väldigt trevligt!!
Annars idag var det skola i förmiddags och sen var det jobbmässa i skolan så jag och Sigge gick runt och pratade med massa olika företag. Vi var även och lyssnade på Blondinbellas föreläsning.
Nu sitter jag hemma och pluggar och det är ungefär vad denna kväll kommer att bestå av.
Toodles!

Kommentarer
Postat av: joe

hej! vad duktig du är som uppdaterar så absurdt mycket och jag vet inte varför men din blogg gör mig verkligen tokglad varenda gång jag tittar in. hoppas du har det underbart, trots minusgrader. ta hand om dig!



j

2010-01-26 @ 20:39:19
URL: http://juanna.blogg.se/
Postat av: Maddie

Haha vilken tur att du blir glad :) då blir jag glad :)

Hoppas du också har det toppen sweetie!

2010-01-26 @ 21:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0