Let's go Mangas!

I kväll ska vi iväg till "krogen krogen" på SockerBeat.
Alla verkar väldigt taggade så det kommer nog bli en kul kväll.
Annars har jag haft en lugn dag idag eftersom vi hade det sista seminariet för denna kurs igår.
Ser fram emot nästa kurs som börjar på måndag, projektledning och marknadsföring.
Nu ska det göras goda drinkar bland annat. Får se om vi lyckas göra lika goda drinkar som jag och Debbie fick på Vapiano senast vi var där?! Troligtvis inte eftersom det var Petra som fixade dom... :)
Nu måste jag kila iväg till bussen.
Let's go Mangas tonight....
Toodles!

Kommentarer
Postat av: Petra

Haha va söt du är, min prinsessa ska ha det bästa;)

Nu är min blogg klar, även fast de bara står en massa bullshit där nu kommer du iaf kunna följa hur det går för mig down under. kommer sakna dig sååå mycket! hoppas du kommer och hälsar på mig snart<3

Love u

2010-01-16 @ 01:33:20
URL: http://ozadventures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0