Migrän...

Om du haft migrän någon gång vet du vad jag talar om när jag säger att jag aldrig varit med om någon värre huvudvärk. Igår kväll slog det till utan förvarning och jag har varit helt död hela dagen och haft så ont i huvudet så det går inte att föreställa sig.
Detta mina vänner har varit bland det värsta jag varit med om. Ush och fy säger jag bara!!!
Jag lyckades dock få mig upp från sängen och ner till apoteket och köpa Eeze som skulle hjälpa vilket det nu har gjort faktiskt. Det är inte helt borta men en klar förbättring i alla fall så vi tackar Eeze för det...
Som vanligt ska Gucci ha all uppmärksamhet och hon envisades med att vara med på denna bild också.
Nu ska jag sova igen och hoppas att denna huvudvärk är helt borta i morgon.
Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0