Så där ja...

Jag har haft lite problem med att logga in på bloggen, har därmed inte kunna berätta om allt knasigt som hänt i helgen.
Anyways, i fredags var det utgång som stod på agendan. För tredje gången på två veckor skulle vi iväg till Corona. Det var ännu en riktigt rolig kväll och alla körde på ordentligt. Som sagt, en riktigt bra kväll!
Igår blev det återhämtning från fredagens övningar som gällde. Det följdes av en helkväll med fotboll och middag med Peter och massa massa tråkiga skämt från oss båda. Tur att ingen annan var närvarande igår kväll då jag inte tror någon annan än oss själva uppskattar vår humor. Men vi hade kul i alla fall och det är ju det som räknas.
Idag har det varit skola och städning som tagit upp tiden.
Har precis tagit en paus för lite middag...det blev lax...2lax10 yao!
Nä fy, det måste varit det sämsta jag någonsin sagt haha...
Okej, jag avslutar detta inlägg innan det går längre!
Ha en bra kväll.
Toodles!
(Det kommer bilder från helgen senare som inte går av för hackor kan jag tala om men det fungerar tyvärr inte att ladda upp dem just nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0