Skynda och fynda

Idag var det skola och dags att finslipa på det sista innan redovisningen som vi har i morgon.
Det gick bra och vi blev klara strax efter lunch. Jag och Julia gick sedan ner till stan för att titta lite på reorna. Jag hade aldrig tid att gå på någon rea i Stockholm då allt var stängt när jag väl var inne i stan. Eftersom jag lagt undan pengar till just reorna så jag ville gärna kolla om jag kunde fynda något vilket jag gjorde.
Skopunkten är ett riktigt bra ställe om man vill ha mycket för pengarna då man köper 3 skor och betalar för 2.
Jag fick alla 3 olika typer av skor jag behövde för 600 kronor, d.v.s. 200 kronor paret. Värt!
Jag hittade även en svart kort jacka som jag letat efter och den hittade jag på Monki för 100 kronor så det blev verkligen bra inköp idag.
(lägger upp bilder senare.)
Nu ska jag snart iväg till gymmet och sen blir det tidig sänggång i kväll.
Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0