Två NK????

Idag har jag varit i skolan och kom precis hem för att nu sätta mig och plugga igen.
Men innan jag börjar plugga igen ska jag berätta en liten rolig historia om idag...
I morse hade vi seminarium och fick göra en uppgift angående att öppna en Coffeshop.
Vi började ju då så klart diskutera utbudet på fik i umeå varpå Tommie som har rutin på Umeå berättar om några olika ställen. Jag pratar på om Stockholm och att jag inte tycker om speciellt många caféen i sthlm heller och då säger Tommie: men sen finns det ju NK också, det är mysigt.
Och jag kläcker snabbt ur mig: Jo, det är klart. NK är ju alltid NK...:)
Varpå Sanna konstaterar att jag och Tommie pratar om två totalt olika NK och meddelar detta!!! haha :)
NK i Umeå är alltså ett Café och inte det varuhuset jag brukar hänga på. :)
Så kan det gå...
Toodles!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åååååh, det blev så fel:) Jag var dock snabb på att konstatera missförståndet.

2010-01-28 @ 18:27:15
URL: http://hellosanna.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0