Back at the office

Då var det måndag igen och jag är tillbaka på kontoret. Parkeringshuset har blivit tommare och tommare för varje vecka och nu är jag nästan ensam där. Skönt för det är närmre till trappan nu :)
Här är en rolig bild på mig och bilen för några veckor sedan. Det är viktigt att ha matchande kläder till bilen, det blir snyggare då :)
Nu är det sista veckan innan jag får semester också, dock händer det inte jätte mycket just nu då alla är på semester, även kunderna vilket innebär att jag aldrig får prata med de personer jag egentligen vill. :)
Annars denna vecka blir det middagar, fotboll i morgon, fjäderholmarna, golf och lite annat kul.
Däremot är planerna för nästa vecka oklara. En hel veckas semester och jag vet inte vad jag ska göra. Det ska bli extremt spännande att se vad jag väljer :) Only time will tell... tror inte det blir en vecka i Umeå i alla fall!
Dock var helgen extremt produktiv och det blev jätte bra. Bilder kommer upp senare då jag inte har sladden med mig till kameran.
Nu måste jag dock återgå till jobbandet.
Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0