Back to Norrland!

Jahapp, då var man i Umeå igen. Jag har visserligen saknat min lägenhet men känns skönt att veta att sommaren inte är över ännu, utan att jag ska tillbaka till Stockholm på söndag igen.
Insåg idag när jag åkte från flygplatsen att det är väldans vad många björkar det finns i denna stad. Jag fick en liknande uppenbarelse i våras också, när jag åkte buss inne i stan och insåg att det var längor av björkar på varenda gata. Namnet björkarnas stad har verkligen uppstått av en anledning. :)
Helgaktiviteten kommer att bli målning för hela slanten. Här ska det fräschas upp lite extra och med tanke på att jag inte gjort det på två år, kände jag att jag var tvungen att ta tag i detta, därav valet av denna helg.
Mami kommer upp i morgon och ska hjälpa till så det blir nog en trevlig helg :)
Nu blir det filmkväll, ha det gött.
Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0