Kontorsdag

Idag har jag faktiskt inte känt någon gång på hela dagen att jag hellre hade velat sitta ute och sola.
Jag har varit effektiv och produktiv idag och det är en mycket bättre dag på kontoret än igår.
Måndagar är helt enkelt ingen bra dag, i alla fall inte i mina ögon.

Jag fick precis en noblessask från grabbarna på kontoret för att jag missade fikat, väldigt uppskattat!!

Nu när min kollega Robert som jag delar rum med är på semester, passade jag snabbt på att möblera om lite och nu känner jag mig mycket mer hemma. Hoppas bara han inte ställer till det när jag är borta sen.

Helgen spenderade jag på landet på Ingarö och solade och åt goda middagar. Blev tyvärr ingen golftävling då min partner hoppade av, d.v.s. min bror fick andra planer :)
Jag åkte och tränade igår på Bromma Golf och fick inviga min lobwedge... jag är riktigt nöjd måste jag säga :)

Denna vecka är inte mer planerad än att jag på torsdag eftermiddag åker upp till Umeå. Målning står på schemat och ännu en helg ska tas till vara på. Det ska bli intressant att se staden sommartid, det ska ju vara så fint där på sommaren har man ju hört, så upp till bevis Umeå!

Nu ska jag återgå till jobbet.

Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0