So disgusting...

Jag var förbi Amandas och Fridas lägenhet nu på förmiddagen för att slänga en limpa bröd som Olof och Johannes glömde när de lånade lägenheten innan sommaren. Detta mina vänner var bland det äckligaste jag har sett.
Jag kan tala om att det var tur att jag kunde slänga den idag så den inte hade legat där i två månader till, det var sjukt äckligt och mögel på hela brödet. Hade jag inte vetat att det var bröd hade man aldrig kunnat gissa var det varit för något. Det var seriöst gröna och vita svampar haha, såååååå äckligt!!!!!! Ush!!
Jag tog en bild med telefonen men tyvärr kan man inte se så tydligt. Fast det kanske är lika bra det haha.
Men nu är den slängt och lugnet är återställt, och Amanda och Frida kan flytta in i höst igen utan svampar i köket.
Toodles!

Kommentarer
Postat av: amanda

haha fy fan va vidrigt! Du är bäst som tog ut den! Tack gullet!

2010-07-11 @ 12:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0