First week

Första veckan på jobbet är över och jag måste säga att det varit riktigt roligt och lärorikt på alla sätt och vis.
Det har blivit långa dagar men vi har kommit en bra bit på vägen vilket känns bra.
Har dock lyckats bli sjuk de senaste dagarna vilket jag inte hade planerat, så det var bara att ställa in festaktivitetrna vilket var lite trist.
Det har även skett en del andra roliga aktiviteter så som middag hos Calle med Per, Johanna och Afrodite, d.v.s. reunion från seglingen förra helgen.
Det var även boultävling med jobbet och i fredags var det ett gott återseende då jag och Johanna fick träffa Max och Christian igen. Även om det inte var länge sen vi var i Umeå med dem så kändes det så.. :)

I helgen blev det Husarö med släkten och det var den tiden på året då båten skulle i. Processen blev lyckad och det finns nu möjlighet till ännu ett år med lite wakeboard och annat kul. :)

Nu är det dock läge att sova så jag kan bli frisk och imorgon är det jobb igen...
Hoppas ni haft en grym helg,
Toodles!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0