Happy weekend

Det var en härlig helg som passerade. Det blev middag med första fyran i fredags och det var väldigt trevligt att ses igen tillsammans. Lördagen bestod av promenad genom folkmassorna med Sofia som sedan gick över till bbq på terassen då även Elina och Debbie kom och förgyllde kvällen.
Söndagen var en av dagarna jag sett fram emot mest, det var nämligen premiär på golfbanan för i år och det gick förvånansvärt bra måste jag säga. Otroligt härlig söndag med toppen väder och en god middag på fågelbro efter rundan.
Nu är det jobb igen och vi börjar komma närmre våra mål. Ska försöka hinna med sommarkursen också, mycket som ska fixas inför midsommarfesten också så det är en del att tänka på.
Här är bilder från husarö summer party förra året :)
Nu ska jag försöka få i mig middagen också...
Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0