Looong day

Nu har jag äntligen kommit hem från eventet på Grand.
Det var en kul men väldigt stressig dag med blandad innehåll. Att prata inför cirka 500 människor är en upplevelse, kul men nervöst. Vi hade dock bara några minuter i rampljuset med det var tillräckligt för att få en kick av det. =)
Annars var det mingel för gästerna och försäljning för vår det och jag tycker ändå att det var lyckat för vår del.
Modevisningen var också en höjdpunkt under kvällen, kul att se en blandning av fina festkläder och seglingens hetaste sommarkläder.
Nu måste jag sova, ska försöka lägga upp lite bilder från modevisningen men tror inte jag fick några bra då mobilkameran inte är av bästa kvalité.
Sov gott...
Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0