Mozart och massa pennor

Idag är det bara plugg som gäller.
Kvällen kommer att spenderas hemma i min ensamhet och jag har valt att göra så idag.
Det är plugg fram tills i kväll sedan avslutas dagen med en film, har dock inte bestämt vilken ännu.
Just nu strömmas det Mozart ut från högtalarna för att jag ska koncentrera mig =)
I morgon är det också skola som står på schemat. Ska dock försöka hinna med tvättlasset också. Alla seglarkläder ska tvättas och fixas innan seglingen nästa söndag.
Började självklart att titta lite på alla nyheter på sommarens seglarkläder och visst finns det potential till en uppdatering till sommaren.
Pelle Petterson har väldigt snygga kläder, för den som är sugen att titta på nya fräscha grejer till sommaren gå in på:
http://www.pellepetterson.se/sv/home.aspx
Där finns bland annat deras snygga västar som säljarna i montern breved oss i Stockholm hade
De finns i massa fina färger =)
Ja ja nu måste jag plugga vidare och använda alla dessa markeringspennor som ligger här i alla olika färger.
Ha en bra fredag vänner.
Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0