Stockholm tomorrow, Greece on sunday

Då var det dags för packning igen.
Denna gång bär det av till Grekland och segelbåtarna i Lavrion.
Vi ska ner och segla en vecka vilket ska bli sjukt kul :) Vi hoppas såklart på bra väder bara då det kommer vara ganska avgörande för hur veckan utvecklar sig.
Förhoppningsvis något i denna stilen:
I morgon åker jag ner till Stockholm och Arlanda. Jag och Peter ska sova på SAS Radisson på Arlanda vilket ska bli skönt så vi slipper åka mitt i natten till flygplatsen. Anledningen till detta är för att Pappa och Eva ska ner till lägenheten i Frankrike på söndag ungefär samma tid så dom skulle bo där ute också. Vi får då en mysig lördagsmiddag tillsammans på Arlanda, så det blir kul.
Idag har det varit filmredigering på schemat i skolan både videolabb och redigeringslabb, alltså en kul dag i skolan.
Kvällen kommer gå åt till packning eftersom jag inte packat en enda pryl ännu.
Ja ja, dags att sätta igång...
Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0