Soon it's friday

Idag gjorde vi klart det sista på arbetet, det vill säga finslipade det sista på texten och sådant som behöver göras innan inlämning. I morgon lämnar vi in det och sen är det bara tentan kvar som är på onsdag, så det är tentaplugg som gäller från och med nu.
I morgon är det också fredag vilket är ett ytterligare bevis på hur snabbt tiden går. Jag har verkligen problem med att förstå vart tiden tar vägen. Den biten kommer jag nog aldrig förstå tyvärr, men men det är bara acceptera det faktum att den går fort helt enkelt.
Jag tror det blir en lugn helg, då jag inte ens har några planer just nu. Helt otroligt faktiskt, men jag har verkligen ingenting planerat mer än att jag måste plugga och jobba lite. 
Hittade en bild från Debbie som vi tog när jag var hemma i Sthlm förra veckan. Den fick mig att bli glad så jag ville gärna dela med mig av vår glada energi. =)
Ja ja nu ska jag pyssla med lite saker här hemma, so that's it for now.
Toodles!

Kommentarer
Postat av: Deborah

You make me happy too! :D

Två psykfall till BFF's är det enda rätta ;)

2010-03-18 @ 22:00:14
URL: http://deborahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0