Skola och stan

Idag började vi ny kurs igen och denna gång läser vi produktion av rörlig bild och ljud... namnet på kursen är hur långt som helst så det fick bli nerkortat. Hur som helst vi ska alltså producera en film under detta moment vilket jag tycker känns kul. Den härligaste läraren har vi också som är väldigt förvirrad men väldigt snäll och rolig.
Efter en lång dag i skolan åkte jag, Sanna och Ola ner till stan för att uträtta lite ärenden i snöstormen. Vi hittade en del bra grejer faktiskt vilket var kul.
Nu ska jag börja packa upp saker för att sen packa ner saker igen. Städa lite kan också behövas, vi får se vad jag orkar helt enkelt. I morgon hade jag funderingar på att gå på Umeå Open men jag tror jag skippar det faktiskt då jag har massa annat att pyssla med innan jag lämnar Umeå igen på lördag.
Time to go,
Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0