Transportväska till katten

Igår när jag flög ner till Stockholm hade jag Gucci med mig.
När vi skulle checka in fick vi reda på att man inte längre får ha hårda transportburar utan de ska vara mjuka väskor så de inte tar lika mycket plats.
Jag har därmed ägnat en del av eftermiddagen åt att spana efter en liten väska till Gucci. Hittade en rosa väska som kanske kan passa damen som ser ut så här:
Det är visserligen en hund på bilden men den är tydligen för katter också.
Jag hoppas bara att Gucci tycker om den om jag bestämmer mig för att beställa den.
Denna väska hittade jag på http://www.dixis.se/product.html/barvaska-i-rosa?category_id=37 men ska titta efter lite fler alternativ innan ett beslut tas.
Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0