USA är bokat!!!!

Såååå himla kul och skönt att resan är bokad. 28 juli kommer vi till Florida för att hälsa på vår älskade vän Sofia :D
I'm excited, skulle man kunna säga.
Här har vi trion som kommer göra USA osäkert för 3 veckor:
(tyvärr är vi inte hela första fyran då en av medlemmarna kommer befinna sig runt om i Europa vid den tiden, men vi kommer tänka på dig honey)
Inte de senaste bilderna men what ever....:)
Jag har haft hysteriskt mycket att stå i under veckan jag varit borta. Nu hittade jag en liten lucka att meddela er om USA men det är ungefär det jag hinner.
Måste göra mig klar för jobbet nu.
Uppdaterar så fort jag har tid igen.
Toodles!

Kommentarer
Postat av: Deborah

Wihooo! Jag är sjukt glad för eran skull. Medan jag ser till att allt är i sin ordning i storstäderna i Europa får ni se till att Sofia kommer iordning ordentligt innan skolan börjar.



Är det nu jag ska börja skissa på mina önskningar över vad ni ska ha med er hem till mig? :D

2010-03-12 @ 11:00:53
URL: http://deborahl.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0