"Det är inte fixbart"...

Vilka dagar vi haft...
Extremt rolig helg som inkluderat allt man kan tänkas vilja ha med i en helg plus mycket till.
Jag måste dock erkänna att jag är lite smått trött så här på söndagskvällen, då sömnen inte varit högsta prioritet senaste dagarna. Det har dock helt klart varit värt det :D
Spelningen igår med Timbuktu och Promoe var bra i alla fall, svettigt värre dock!
Kul efterfest med Promoe blev det också hemma hos Viktor :D
Här är lite bilder från vimlig.se
För att se fler bilder gå in på:
http://vimlig.se/album/2010-05-29-Corona/
Riktigt kul helg trots att vädret inte var lika bra som förra året.
Nu väntar snart Stockholms uteliv och på tisdag säger jag hej då till Umeå för sommaren.
Känns tråkigt att lämna alla vänner för sommarlov men ska bli kul att komma hem igen. :)
Nu måste jag packa och städa..
Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0