Sommarplanering

Idag har vi redigerat filmen som vi håller på med i skolan och det kommer väl bli en kul b-film. Jag tror ändå att den kommer bli okej i slutändan, eller vi får hoppas det i alla fall.
Annars är det sommarplanering som sker just nu och den är fortfarande lite oklar. Det som planeras mest just nu är dock Husarö Summer Party vilket förhoppningsvis blir en favorit i repris. Det kommer nog bli grymt i år igen, jag har det på känn :)
I övrigt längtar jag mest till golfbanan. Vill inviga min nya lobwedge som jag inte ens fått provslå med. Den kommer förhoppningsvis göra underverk och därmed få mig att vinna tävlingarna mot pappa i sommar. :)
Well well, det är inte långt kvar så det är bara att hålla ut.
Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0