Valborgshelgen i Umeå

Hello people!
Då var det Valgborgshelg igen och detta gick inte av för hackor kan jag tala om.
Får lägga upp bilder i veckan men det var magdas kamera vi använde igår så jag har inga bilder ännu.
Hur som helst, vi spelade brännboll på dagen. Det följdes av grillning utanför Olof och Johannes, sedan gick vi ner till ängarna vid skolan för en livespelning med Deportees. Sjukt kul!
Jag, Maja och Magda gick sedan ut på Corona och hade en galet rolig kväll som bestod av dans med ballonger. Och tro mig det var inte ballongdansen :)
Som sagt väldigt kul och nu ska jag göra mig i ordning för en förfest hos Amanda.
Berättar mer senare.
Ha en toppenkväll,
Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0