We no speak americano

Detta kommer nog bli ett långt inlägg så håll i hatten.
Jag ska försöka att summera helgen som ännu en gång blivit väldigt intensiv har vi hunnit med en utgång för att fira att filmen är klar. Den kvällen startade hemma på min balkong och sedan Corona där vi dansade iväg natten. Fredagen började med en promenad till strömpilen för att hälsa på systemet. Vi gick sedan skilda vägar och gjorde oss i ordning för kvällen då det var dags för den årliga festen Peddan in park.
Det var en riktigt regnskur på eftermiddagen så det blev en lerig kväll då vi befann oss på en gräsplätt på Ålidhem, d.v.s. utomhusparty. Väldigt kul var det och vi höll igång tills det blev ljust ute.
Lördagen spenderades i en solstol hela dagen för att sedan cykla tillbaka till ålidhem och Magdas rum som varit mitt andra hem den senaste tiden. Det blev allsång och trevligt sällskap och vi kom sedan på den briljanta idéen om att dra lott om vart vi skulle gå ut på kvällen. Vi hade nämligen beslutsångest och ödet föll på Corona igen då Adam Tensta och gänget spelade. Det var ytterligare en kul kväll och det enda jag behöver säga är "we no speak americano"... Låten som jag och Magda spelat på repeat om och om igen hela dagen.
Igår blev sedan en lugn filmkväll och vi har nu precis kommit hem från skolan och konstaterat att vi är klara för terminen. Nästan i alla fall, filmen är klar och nu är det redovisning som återstår. Skönt!!!
Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0