Why??

Varför är det alltid så att allt smink tar slut exakt samtidigt, trots olika storlekar på saker och ting osv??
Det är himla irriterande måste jag säga. Trots att pengarna inte finns måste man lägga ut på sådan onödiga saker som jag ändå måste ha.
Idag köpte jag i alla fall en ny mascara som jag fick prova en utgång när jag var hemma i Sthlm över jul. Lilla Sofia var så snäll och lät mig prova den och då fick jag en positiv reaktion så nu ska jag har jag köpt den för att ge den en chans.
Maybelline's "The Collosal Volum' Express"
Nu ska jag göra mig i ordning.
Toodles!!

Kommentarer
Postat av: Carolin

Ja varför är det alltid så? Gärna när man har lite pengar med!

2010-05-24 @ 00:21:24
URL: http://www.carolin.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0