Back..

Efter detta uppehåll ska jag nu börja skriva igen... Har varit bortrest i 2 veckor nu vilket har resulterat i noll tid till blogg.
Jag är tillbaka i Umeå och ska vara här ett tag nu.
Senaste veckan spenderade jag på Scandinavian Boat Show i Stockholm. Helt okej mässa i mina ögon, dock tyckte jag att det var brist på folk jämfört med förra årets show.
I lördags gick den fest jag har arrangerat av stapeln. Som alltid när det är fest går saker och ting snett men jag lyckades styra ihop allt och jag måste säga att jag är nöjd med hur det utvecklades.
Folk var glada och nöjda och jag kände att allt arbete jag lagt ned var värt det.
Nu är det catching up with school som gäller för min del. Golfresan i Puerto Banus tog en del tid av min studietid, också helt klart värt det men det är dags att ta igen allt.
I kväll blir det golfträning på Iksu, ska känna av om den ryggskada jag åkte på, gått över vilket jag så klart hoppas på.
Skriver mer kul om allt som hänt efter hand.
Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0