Break it down

Goddagens!
Söndag igen, det är därmed dags för den traditionella söndagsstädningen.
Jag förstår inte hur jag lyckas stöka ner så mycket varje vecka. Det är helt omöjligt att hålla allt kliniskt under veckorna när massa andra saker ska hända hela tiden, men det är bara sätta igång och städa.
Igår blev det utgång på Scharinska. Det var väldigt rolig kväll måste jag säga. Vi var ganska många som gick ut vilket gjorde tillvaron roligare. Jag hade mer kläder på mig igår, cykelturen blev därmed inte lika kall som dagen innan. Dock blev Magdas cykeltur inte lika lycklig då hon cyklade in i ett hus på grund av personen som åkte snålskjuts på hennes pakethållare, vi fick därmed en haltande liten dam som sällskap istället. Hoppas foten blivit bättre idag. :)
Nu ska jag städa...
Toodles!

Kommentarer
Postat av: Magda

Foten är ungefär dubbelt så stor som den andra och jag kan inte gå..

2010-10-03 @ 15:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0