Hjälp!

Vem hade kunnat ana att min höst skulle bli så stressig?
Det ska fixas praktik, pluggas, jobbas och dessutom mer än vad jag förväntat mig.
Det är alltid något som ska fixas först och visst att skolan egentligen har första prioritet så uppstår det små jobbsaker som tar så mycket tid att fixa...
Stressen börjar kännas.
Bloggandet blir därmed lidande, plus att det inte finns lika mycket roliga saker att skriva när det är intensiva perioder som det är just nu.
Grekland är på schemat igen i alla fall och det blir en tripp till dit ner och jag får även med mig Debbie och Louise som extra arbetare på just detta event... Jackpot!
Jag måst fortsätta med allt men uppdaterar så fort jag har ngt kul att berätta. :)
Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0