I'm singing in the rain

Idag vaknade jag av regnet som piskade mot fönstret. Det är alltså inget toppenväder här direkt. Tur att jag har en snäll mamma som gav mig en jacka i en för tidig födelsedagspresent i alla fall.
Nu sitter jag i skolan med Sophia och har gjort enkäter som vi ska lämna ut till lite random människor vilket ska bli lite spännande. Jag är alltid så spänd på att se resultatet i händelser som denna.
Annars är jag mest spänd på att min jordgubbe Debbie ska komma och hälsa på mig på torsdag till söndag. Wohooo!
Mys pys..
Och i morgon tänkte jag fira mig själv eftersom jag fyller år och jag har inte riktigt funderat ut hur det ska gå till men det löser sig. Borde kanske börja med att städa när jag kommer hem...
Toodles!

Kommentarer
Postat av: Anonym

wawawiwa! :D

korka upp skumpan lagom till 15:20 på torsdag. Då kommer jag med buller å bång hahah!

Då ska vi visa norrland hur livet ska vara ;)

Pussss mitt lilla kex!

2010-10-19 @ 15:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0