Never ending story

Det är lördag eftermiddag och jag sitter hemma och gör inget roligare än pluggar.
När den ena uppgiften är det dags för nästa och det finns inget slut på detta.
Så hemskt är det ju dock inte...
Däremot brukar det vara skönt att använda helgen till att ta det lugnt men ibland måste skolböckerna fram och det är bara att köra på.
Igår var vi ute på Rex och det var helt okej. Klubb Henry spelade och de brukar spela väldigt bra musik men igår måste jag säga att jag blev lite besviken. Det var inte dåligt, utan många låtar som vi inte hade koll på.
Förutom det hade vi kul och att cykla hem kl 2 var kallt.
En ny grej vi börjat med är att köra lagbidler på varje utgång.
Extremt bra idé enligt mig. Denna bild är dock från några helger sedan.
Nu ska jag dock återgå till mina studier, over and out (som Louise brukar säga).
Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0