Befinner mig just nu i Umeå!

Igår morse gick planet från Bromma upp till Umeå igen.
Dagen har jag spenderat i lägenheten, utan Gucci, men med en väldans massa packning.
Jag har hunnit jobba lite, plugga lite och träna lite. Skönt att vara tillbaka på Iksu efter en sommar utan gym.
Oslo var framgångsrikt och jag försökte blogga därifrån men misslyckades med det.
Vi fick mycket intresse från norrmännen vilket var kul och jag lärde mig flera nya ord på norska. Favoritordet var helt klart "flink". "Du är kepme flink Madde" fick jag höra haha :D
De första dagarna var dock väldigt intressanta då det uppstod vissa missförstånd haha, men allt löser sig, så tack och lov för engelskan :D
Förutom jobb hann vi med utgång i Oslo, mässmiddag med alla från mässan och dessutom en sväng med Andreas båt. Det var en jätte kul resa och vi hoppas så klart på många sålda båtar. :)
Navigare har kul!
Vi hittade Freddie! En iller som gick i koppel :)
After work på sjön är aldrig fel...
Let's enjoy life!!!
Nu väntar onsdag och torsdag vilket innebär skola, sedan bär det av till Malmö på torsdag kväll och Grekland på fredag. Dags att packa upp för att kunna packa ner igen.
Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0