I feel like letting go

Saturday today!
Senast igår sa jag att jag för första gången i mitt liv verkligen inte vet vad jag ska göra efter jag gått klart här i Umeå, d.v.s. i juni när vi går ut.
Men vet ni vad, jag är nu längre inte utan planer utan jag vet exakt vad jag vill göra och som jag har letat efter just detta. Jag ska nämligen flytta från norr till söder tänkte jag och lära masterprogrammet i strategisk kommunikation. Yes!! 2 år i Helsingborg står på schemat.. om jag kommer in vill säga.
Hur som helst jag är extremt glad och måste tacka Amanda som droppade nyheten om att det fanns en Masterutbildning i Helsingborg via Lunds Universitet.
Nu är det ju i och för sig ett tag kvar innan detta är aktuellt men jag är glad att helt plötsligt ha 2 år till framför mig med skola och studentliv. Dock i en annan stad där jag också kommer närmre hela Europa och möjligheten att utnyttja min fritid till att besöka andra länder i närheten.
Big news va? :D
Well well, back to reality så har jag några månader kvar här uppe i Umeå. I kväll blir det ett besök på Rex med andra Mawi. Back together again.. watch out.. :)
Fixing time - check!
Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0