Jag är tillbaka, och denna gång för att stanna..

... åtminstone i en hel månad i samma stad, d.v.s. i Umeå! Hurray!
Grekland var jätte kul och eventet var lyckat. Vi hann med alla väderslag under 4 dagar kan jag tala om.
Grekiska maten var lika god som alltid och jag kan verkligen inte få nog av den heller. Helt klart en anledning till varför man borde flytta från Sverige.
Här är en av världen finaste vikar, den går att hitta på ön Poros.
Nu är det massa skola som gäller för mig, har en del att läsa in så det blir full rulle.
Lite jobb ska klämmas in, en reunionfest som ska planeras in i detalj which is all on me.
Hörde jag packa upp? Tyvärr...
Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0