Why does the time just fly away?

Jag tycker det är så roligt att följa svenska fruarna i USA, både de i Hollywood och NYC. Såg precis svenska New York fruar på TV och jag tycker det är så underhållande på något sätt. :)
Har suttit framför datorn hela dagen och insåg för en timme sen att jag inte hade ätit middag, missat idol och inte hunnit läsa allt jag tänkt. Denna dag passerade snabbare än jag hade kunnat ana.
Jag får hoppas på att morgondagen ger mig chansen att plugga lite mer.
Globalisering och kultur imperialism... Vad ska jag skriva i denna hemtenta egentligen...
Wish me luck, inspirationen är långt borta just nu.
Jag lyssnar nu på fin lugn musik och drömmer mig bort i bilder från i somras.
Ingarö, Husarö, USA, Frankrike, jag vill till alla ställen och bara vara.
Skönt...
Ja ja, ska snart sova på saken och ge mig själv chansen att se på allt med nya ögon i morgon.
Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0