Inte riktigt min melodi...

...men jag ser programmet ändå!
Melodifestivalen!
Jag tycker att finalen är rolig men uttagningarna desto mindre roliga då det oftast är lagom bra låtar.
Däremot har jag ju sett nästan alla deltävlingar hittills. Så även idag!

Jag bestämde mig igår för att ta en absolut lugn helg och inte göra någonting. Eller ja, så lite som möjligt. Det har gått ganska bra och jag ser även framför mig att morgondagen kommer att innehålla ett visst lugn också.

De senaste veckorna har nämligen varit hysteriska med aktiviteter varenda kväll. Jag har dock satt stopp för det nu och nästa vecka verkar tyda på ett fortsatt lugn med växlade stressnivå på jobbet.

Nu är det filmdags. Jag har nämligen uppmuntrat filmvärlden genom att hyra en film. Det betyder alltså att man måste besöka en filmbutik, hyra filmen, titta på den och sedan dagen efter och lämna tillbaka filmen. Inte ladda ner på internet som för många andra kan vara ett alternativ. Men Heja svenskt företagsliv, eller nått! Annars kan det ju bara handla om att jag inte vet hur man laddar ner filmer...

Hur som helst, filmen vi ska se heter "I rymden finns inga känslor". (tror jag? Jag har glömt).


Have a great night folks.

Toodles!

Kommentarer
Postat av: Magda

Saknade du mig så mycket att du var tvungen att hyra en film som spelats in i sollefteå? ;)

2011-02-20 @ 23:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0