Working 9 to 5

Nu är det bara jobb som gäller för min del. Är dock väldigt exalterad över det.

Jag får genast ett annat schema på veckodagarna när det är jobb som står högst. När jag i normalt sett planerar mina dagar själv finns det ju tid för det mesta bara man planerar. Nu är det jobb från halv 9 till halv 6 vilket helt enkelt begränsar kvällsaktiviteterna. Men det ska nog gå bra.

Helgen som gick var en rolig sådan. På fredagen blev det utgång på East och Sturehof, lördagen gick åt till släktövningar och söndagen spenderade jag tillsammans med Debbie, mammsen och solsidan. Mysigt!

Denna vecka blir det lite olika middagar och helgen är ganska oplanerad vilket är skönt. På lördag ska jag dock iväg och hoppa hästen nedan vilket helt klart är en höjdpunkt.


Well, det var väl allt för nu.
Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0