Utan internet i två veckor

Kul! Vi har inte haft internet i lägenheten på två veckor.
Segt som bara den.

Har i och för sig inte haft speciellt mycket tid för internet i alla fall men det är ju kul om man kan åtminstone kan kolla in lite snabbt då och då. Nu är det dock fixat och förhoppningsvis kan vi få behålla det ett tag framöver.


Praktiken har rullat på och nu har jag bara denna vecka och en vecka till, sedan är det över. Tiden har bara sprungit iväg. Det är inte heller bara praktik som tagit upp min tid, har skaffat mig ett till jobb på inredningsbutiken Home in harmony, också baserat i Sickla. Hade första jobbhelgen i lördags och söndags. Väldigt kul och jag stormtrivs.


Well well, jag är tillbaka och så är även vårt internet.


Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0